15.01.2021

ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільському районі у 2020 році

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За  2020 рік  на розгляд Подільської районної державної адміністрації та  органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 6697 звернень громадян, що на 1,5 % менше ніж у  2019 році (6798).

 

Протягом року районною державною адміністрацією опрацьовано 155 звернень, що на 28% більше у порівнянні з показниками 2019 року (121).

На 2 % зменшилась кількість звернень громадян до Куяльницької сільської ради: з 6677 у 2019 році до 6642 у 2020 році.

Подільською районною радою  звіт про роботу зі зверненнями громадян не надано.

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації   заявники потребували вирішення 163 питань, більшість з них стосувались:

- соціального захисту  (41 звернення, або 25% від загальної кількості порушених питань);

- аграрної політики і земельних відносин (27 звернень, або 17% від загальної кількості порушених питань);

- комунального господарства (26 звернень, або 16% від загальної кількості порушених питань).

 

Домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до Куяльницької сільської ради є:

-       аграрна політика і земельні відносини  (5008 звернень, або 77 % від загальної кількості (6542));

-      соціальний захист (426 звернення, або 6,5% від загальної кількості (6542));

-      транспорт і зв’язок (404 звернення, або 6% від загальної кількості)).   

 

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання призначення та виплати житлових субсидій, пільг, надання матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення.

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 657, селян – 832, безробітних - 784 .   

 

За результатами розгляду звернень громадян: 3511 звернень  (52 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; 17 звернень (що становить 0,3 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на 2723 звернення (41 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) надано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді Куяльницької сільської ради (за інформацією Куяльницької сільської ради  - строки розгляду не порушено).

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом 2020 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 65 особистих та виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 105 звернень громадян (68%  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (155). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 50 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -35 звернень (23 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади – 8 звернень (5 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); від інших організацій - 4  звернення (2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); через уповноважену особу -3 звернення (2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

Протягом року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 10 колективних звернень,  з них  протягом IV кварталу 2020 року  -6 колективних звернень. В колективних зверненнях,які надійшли протягом IV кварталу 2020 року порушено питання ремонту дороги в с. Липецьке, зміна автобусного маршруту за напрямом «Подільськ- Коси – Слобідка», звільнення лікаря Балтського центру ПМСД, оренда Косівського водосховища. 

 

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, протягом  2020 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

 

Керівник апарату                                                Ольга МАТВЄЄВА