23.07.2021

ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільській РДА за І півріччя 2021 року

Станом на 01.07.2021 року до Подільської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 14533 звернення громадян.

 

Враховуючи приєднання до Подільського району колишніх шести районів ( Ананьївського, Балтського, Любашівського , Кодимського, Окнянського, Савранського), здійснено збір інформації про стан роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування району та отримано інформації від 11 міських, сільських, селищних рад  Подільського району, за виключенням Подільської міської ради.

 

За  І півріччя 2021 року до органів місцевого самоврядування  Подільського району надійшло 14359 звернень, з них до :

1.Міських рад міст обласного значення  - 1715 звернень, в тому числі:

1.1. Балтська міська рада – 1715 звернень ( або 12 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

2. Міських рад міст районного значення -  3776 звернень, в тому числі:

2.1. Ананьївська міська рада -793 звернення (або 5,5 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

2.2. Кодимська міська рада – 2983 звернення (або 21 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

3. Селищних рад Подільського району – 4671 звернення, в тому числі:

3.1. Савранська селищна рада – 2083 звернення( або 14,5 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.2.Слобідська селищна рада – 211 звернень  (або 1,5 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.3. Зеленогірська селищна рада -645 звернень (або 4,5 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.4. Любашівська селищна рада -263 звернення (або 2 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.5. Окнянська селищна рада -1469 звернень (або 10 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

4. Сільських рад Подільського району -4197 звернень, в тому числі:

4.1. Куяльницька сільська рада -3048 звернень (або 21 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

4.2. Піщанська сільська рада – 207 звернень (або 1,4 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

4.3. Долинська сільська рада -942 звернення (або 6,6 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

Не знайшовши задоволення своїх вимог та прохань, при зверненні до органів місцевого самоврядування Подільського району, громадяни звертаються до Подільської районної державної адміністрації.

 

Протягом І півріччя 2021 року районною державною адміністрацією опрацьовано 174 звернення, що на 278% більше у порівнянні з показниками аналогічного періоду 2020 року (46).

Зважаючи на численні звернення громадян, враховуючи послаблення діючих карантинних вимог, головою районної державної адміністрації здійснено виїзний прийом громадян в смт Саврань та м. Кодима.

Із 174 звернень:

- керівництвом районної державної адміністрації під час особистих та особистих виїзних прийомів громадян розглянуто 98 звернень  (56 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації);

- надійшло 76 письмових звернень громадян (44 %  від загальної кількості звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації), в тому числі: від громадян поштою -59 звернень; через уповноважену особу  – 1 звернення; від інших організацій - 2  звернення; через органи влади-14 звернень.

 

Відповідно до проведеного аналізу письмових звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації, найбільше звернень надійшло від мешканців:

- м.Подільськ та Подільського району – 28 звернень;

- Колишнього Савранського району -14 звернень;

- Колишнього Ананьївського району  -10 звернень;

- колишнього Любашівського району – 9 звернень;

- Колишнього Балтського району  -10 звернень;

-  Колишнього Окнянського району – 3 звернення;

- інших населених пунктів -2 звернення.

 

Протягом звітного періоду до Подільської районної державної адміністрації надійшло 11 колективних звернень, з них 1 звернення  - дублетне.

 

Якщо домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до органів місцевого самоврядування Подільського району  є:

-       аграрна політика і земельні відносини  (10162 звернень, або 71 % від загальної кількості на адресу органів місцевого самоврядування району(14359));

-      соціальний захист (1844 звернення, або 13% від загальної кількості на адресу органів місцевого самоврядування району(14359));

-      комунальне господарство (756 звернення, або 5,3% від загальної кількості на адресу органів місцевого самоврядування району(14359)),

 

то звертаючись до Подільської районної державної адміністрації, громадян найбільше турбують питання: 

 

- аграрної політики і земельних відносин (28 звернень, або 15,5% від загальної кількості порушених питань (180));

- праці і заробітної плати ( 22 звернення, або 12 % від загальної кількості порушених питань (180));

- комунального господарства (18 звернень, або 10% від загальної кількості порушених питань (180)).

 

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено бажанням заявників збільшити розмір призначених державних соціальних допомог, субсидій та  надання разової матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення.

Питання праці та заробітної плати стосувались працевлаштування.

 

 

За результатами розгляду звернень громадян: 11448 звернень  (79 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; на 183  звернення органами місцевого самоврядування району надано відмову  у задоволенні (що становить 1,3 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), на 2445 звернень надано роз’яснення ( 17 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю  225 звернень (1,5% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), інші звернення перебувають на розгляді.

 

Слід зазначити, що після об’єднання шести районів кількість розглянутих районною державною адміністрацією звернень на урядову «гарячу лінію» збільшилась в 5 разів (770 звернень за 1 півріччя 2021 року  проти 151 за аналогічний період 2020 року).

 

Розподіл розглянутих звернень громадян на урядову «гарячу лінію» між структурними підрозділами районної державної адміністрації додається (додатку №3).

 

 

Отже звернення громадян забезпечують постійний зв’язок з громадянами, надають можливість через проблеми окремого заявника визначити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави.

 

 

Начальник відділу

організаційно-контрольної роботи

діловодства та звернення громадян

апарату райдержадміністрації      Людмила Болсун