13.04.2021

ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільській РДА за І квартал 2021 року

ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в Подільській районній державній адміністрації за І квартал 2021 року

 

За  І квартал 2021 року  на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 31 звернення, що на 3% більше у порівнянні з показниками аналогічного періоду 2020 року (30).

Керівництвом районної державної адміністрації проведено 18 особистих прийомів громадян, під час яких розглянуто 19 звернень (або 61,3%  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (31)). Зважаючи на діючі карантинні обмеження, виїзні особисті прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації не здійснювались. Громадянам було запропоновано реалізувати своє право на звернення за допомогою усних звернень за телефоном (04862)2-38-00, надсилати письмові звернення за офіційною адресою місцезнаходження районної державної адміністрації (м.Подільськ, проспект Шевченка,2, Одеська область,66300), або за офіційною електронною адресою Подільської районної державної адміністрації: rda@podilsk.odessa.gov.ua.  

 

За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 12 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -10 звернень (32,2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади – 2 звернення  (6,5 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації   заявники потребували вирішення 35 питань, більшість з них стосувались:

- праці та заробітної плати ( 10, або 29% від загальної кількості порушених питань);

- соціального захисту  (5, або 14% від загальної кількості порушених питань);

- комунального господарства (3, або 9% від загальної кількості порушених питань);

- аграрної політики і земельних відносин (3, або 9% від загальної кількості порушених питань).

 

Питання праці та заробітної плати стосувались працевлаштування.

Питання соціального захисту населення стосувались своєчасної виплати та збільшення розміру призначених державних соціальних допомог, надання матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення.

Оскільки Подільська районна державна адміністрація не є розпорядником коштів місцевого бюджету, заявникам за отриманням грошової  матеріальної допомоги рекомендовано звертатись до органів місцевого самоврядування за місцем проживання або до депутатів всіх рівнів за відповідним виборчим округом. Стосовно збільшення розміру призначених державних соціальних допомог надано роз’яснення, що призначення державних соціальних допомог здійснюється виключно згідно вимог чинного законодавства.

Вирішення питання індивідуального землекористування, водопостачання, водовідведення, ремонту доріг на території населених пунктів відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування (об’єднаних територіальних громад).

 

За І квартал 2021 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 3 колективних звернень, в яких порушено питання виділення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства, проведення перевірки законності дій орендатора Косівського водосховища.

 

З 23 лютого 2021 року на розгляд районної державної адміністрації почали надходити звернення від мешканців приєднаних районів (Ананьївського, Балтського, Кодимського, Любашівського, Окнянського, Савранського). Слід зазначити, що кількість письмових звернень у порівнянні з показниками І кварталу 2020 року майже не змінилась, а кількість звернень на урядову «гарячу лінію» збільшилась в чотири рази та становить 244 звернення ( 61 звернення за аналогічний період 2020 року),з них

177 звернень ( або 72,6 % від загальної кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію» (244)) розглянуто управлінням соціального захисту населення РДА;

37 звернень ( 15 % від загальної кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію» (244)) розглянуто відділом організаційно-контрольної роботи, діловодства та звернення громадян апарату РДА;

24 звернення (10% від загальної кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію» (244)) розглянуто головним спеціалістом юрисконсультом апарату РДА;

5 звернень (2% від загальної кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію» (244)) розглянуто службою у справах дітей РДА;

1 звернення (0,4 % від загальної кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію» (244)) розглянуто начальником архівного відділу РДА.

Питання своєчасності та повноти відповідей на звернення громадян знаходиться на постійному контролі керівництва Подільської районної державної адміністрації.

 

 

 

Начальник відділу

організаційно-контрольної роботи

діловодства та звернення громадян

апарату Подільської райдержадміністрації                                                Людмила БОЛСУН