17.10.2021

ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільській РДА за 9 місяців 2021 року

Станом на 01.09.2021 року до Подільської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 22315 звернень громадян.

 

Враховуючи приєднання до Подільського району колишніх шести районів ( Ананьївського, Балтського, Любашівського , Кодимського, Окнянського, Савранського), здійснено збір інформації про стан роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування району та отримано інформації від 11 міських, сільських, селищних рад  Подільського району, за виключенням Подільської міської ради.

       Зважаючи на те, що деякі громади району створені наприкінці минулого року, показники роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування за 9 місяців 2020 року не визначено.

 

За  звітний період до органів місцевого самоврядування  Подільського району надійшло 22014 звернень, з них до :

1.Міських рад міст обласного значення  - 2369 звернень, в тому числі:

1.1. Балтська міська рада – 2369 звернень ( або 10,8 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

2. Міських рад міст районного значення -  5594 звернень, в тому числі:

2.1. Ананьївська міська рада -1188 звернень (або 5,4 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

2.2. Кодимська міська рада – 4406 звернень (або 20 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

3. Селищних рад Подільського району – 9018 звернень, в тому числі:

3.1. Савранська селищна рада – 3479 звернень( або 15,8 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.2.Слобідська селищна рада – 376 звернень  (або 1,7 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.3. Зеленогірська селищна рада -1293 звернень (або 5,9 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.4. Любашівська селищна рада -427 звернень (або 1,9 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

3.5. Окнянська селищна рада -3443 звернень (або 15,6 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

4. Сільських рад Подільського району -5033 звернень, в тому числі:

4.1. Куяльницька сільська рада -4119 звернень (або 18,7 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

4.2. Піщанська сільська рада – 387 звернень (або 1,8 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району);

4.3. Долинська сільська рада -527 звернень (або 2,4 % від загальної кількості звернень на адресу органів місцевого самоврядування Подільського району).

 

Не знайшовши задоволення своїх вимог та прохань, при зверненні до органів місцевого самоврядування Подільського району, громадяни звертаються до Подільської районної державної адміністрації.

 

За 9 місяців 2021 року районною державною адміністрацією опрацьовано 301 звернення, що на 164% більше у порівнянні з показниками аналогічного періоду 2020 року (114), з них:

- керівництвом районної державної адміністрації під час особистих та особистих виїзних прийомів громадян розглянуто 134 звернення  (45 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації);

- 167 письмових звернень громадян (55 %  від загальної кількості звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації), в тому числі: від громадян поштою -119 звернень; через уповноважену особу  – 1 звернення; від інших організацій - 3  звернення; через органи влади-44 звернень.

 

Відповідно до проведеного аналізу письмових звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації, найбільше звернень надійшло від мешканців:

- м.Подільськ та Подільського району – 49 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 21;

- Колишнього Савранського району -18 звернень в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 4;

- Колишнього Ананьївського району  -20 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 10;

- колишнього Любашівського району – 19 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 10;

- Колишнього Балтського району  -26 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 16;

-  Колишнього Окнянського району – 15 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 12;

- Колишнього Кодимського району -11 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року – 10;

- інших населених пунктів -9 звернень, в тому числі за ІІІ квартал 2021 року  - 8.

 

Протягом звітного періоду до Подільської районної державної адміністрації надійшло 21 колективне звернення, з них 1 звернення  - дублетне.

 

Якщо домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до органів місцевого самоврядування Подільського району  є:

-  аграрна політика і земельні відносини  (15643 звернень, або 71 % від загальної кількості питань на адресу органів місцевого самоврядування району(22014));

- соціальний захист (2900 звернень, або 13% від загальної кількості питань на адресу органів місцевого самоврядування району(22014));

- комунальне господарство (1031 звернення, або 5 % від загальної кількості на адресу органів місцевого самоврядування району(22014)),

 

то звертаючись до Подільської районної державної адміністрації, громадян найбільше турбують питання: 

 

- аграрної політики і земельних відносин (45 звернень, або 14% від загальної кількості порушених питань (310));

- комунального господарства (34 звернення, або 11% від загальної кількості порушених питань (310)).

- праці і заробітної плати ( 28 звернень, або 9 % від загальної кількості порушених питань (310)).

 

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено бажанням заявників збільшити розмір призначених державних соціальних допомог, субсидій та  надання разової матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення.

Питання праці та заробітної плати стосувались працевлаштування.

 

 

За результатами розгляду звернень громадян: 16888 звернень  (76 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; на 793  звернення органами місцевого самоврядування району надано відмову  у задоволенні (що становить 3,6 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), на 3891 звернень надано роз’яснення ( 17 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю  266 звернень (1,2% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), інші звернення перебувають на розгляді.