18.11.2020

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в РДА за 9 місяців 2020 року

В Подільській районній державній адміністрації робота зі зверненнями громадян організована на підставі Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування,об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». 

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За  9 місяців 2020 року  на розгляд Подільської районної державної адміністрації та  органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 5427 звернень громадян, що на 20% більше ніж за аналогічний період  2019 року (4522).

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від  безробітних –641, селян – 622, пенсіонерів - 500.  

 

Протягом звітного періоду районною державною адміністрацією опрацьовано 114 звернень, що на 35,7% більше у порівнянні з показниками 9 місяців 2020 року (84).

На  20 % збільшилась кількість звернень громадян до Куяльницької сільської ради: з 4438 за 9 місяців 2019 року до 5313 за 9 місяців 2020 року.

Подільською районною радою  звіт про роботу зі зверненнями громадян не надано.

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації   заявники порушили 118 питань, більша частина яких стосувалась:

- соціального захисту  (37 звернень, або 31% від загальної кількості порушених питань);

- аграрної політики і земельних відносин (19 звернень, або 16% від загальної кількості порушених питань);

- комунального господарства (16 звернень, або 13,6% від загальної кількості  порушених питань).

 

Домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до Куяльницької сільської ради є:

-       аграрна політика і земельні відносини  (4088 звернень, або 77 % від загальної кількості (5313));

-      соціальний захист (619 звернення, або 12% від загальної кількості (5313));

-      комунальне господарство (133 звернення, або 2,5% від загальної кількості порушених питань).  

 

Значна частина звернень з питань соціального захисту стосувалась призначення та виплати державних соціальних допомог, житлових субсидій, пільг, надання матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення.

 

За результатами розгляду звернень громадян на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району: 2694 звернень  (50,7 % від загальної кількості звернень) вирішено позитивно;13 звернень (що становить 0,2 % від загальної кількості звернень) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю;   на 2217 звернень (42 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) надано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді Куяльницької сільської ради (за інформацією Куяльницької сільської ради  - строки розгляду не порушено).

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом 9 місяців 2020 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 41 особистих та  виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 79 звернень громадян (69 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (114). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 35 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -23 звернення (20 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади – 7 звернень (6 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації), через уповноважену особу – 3 (3 % від загальної кількості звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації); від інших установ, організацій – 2 (2% від загальної кількості звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації).

За  9 місяців 2020 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 4 колективних звернень, в яких порушено питання ремонту дороги за маршрутом Перешори-Мардарівка; отримання дозволу на оформлення земельної ділянки; проведення водогону. З метою вирішення питання ремонту дороги за напрямом Подільськ-Мардарівка, виготовлення проектно-кошторисної документації, направлено клопотання до Одеської обласної державної адміністрації від 07 жовтня 2020 року №01-37/744. Куяльницькому сільському голові 29 вересня 2020 року №01-29/720 направлено рекомендації стосовно вирішення питання забезпечення жителів району питною водою.

 

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

 

 

В.о керівника апарату

Подільської районної

державної адміністрації                                         Ольга БЕНЗАР

 

 

Розгляд звернень громадян Подільською райдержадміністрацією за 9 місяців 2020 року у порівнянні з аналогічним періодом останніх п’яти років:

Вид звернення

Кількість звернень за 9 місяців

у2020 році

у2019 році

у2018 році

у2017 році

у2016 році

через органи влади

7

6

18

15

23

письмові звернення

23

2

31

63

42

особистий прийом громадян

79

74

117

236

245

звернення, через інші установи, організації

2

1

4

0

0

через уповноважену особу

3

1

0

0

0

всього звернень

114

84

170

314

310