13.04.2021

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в РДА протягом І кварталу 2021 року

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в районній державній адміністрації та Куяльницькій сільській раді Подільського району протягом І кварталу 2021 року у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року

 

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За  І квартал 2021 року  на розгляд Подільської районної державної адміністрації та  Куяльницької сільської ради Подільського району надійшло 1488 звернень громадян, що на 28 % менше ніж за аналогічний період 2020 року (2069).

 

Протягом І кварталу 2021 року районною державною адміністрацією опрацьовано 31 звернення, що на 3% більше у порівнянні з показниками аналогічного періоду 2020 року (30).

На 29 % зменшилась кількість звернень громадян до Куяльницької сільської ради: з 2039 за І квартал 2020 року до 1457 за І квартал 2021 року.

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації   заявники потребували вирішення 35 питань, більшість з них стосувались:

- праці та заробітної плати ( 10, або 29% від загальної кількості порушених питань);

- соціального захисту  (5, або 14% від загальної кількості порушених питань);

- комунального господарства (3, або 9% від загальної кількості порушених питань);

- аграрної політики і земельних відносин (3, або 9% від загальної кількості порушених питань).

 

Домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до Куяльницької сільської ради Подільського району є:

-       аграрна політика і земельні відносини  (1016 звернень, або 70 % від загальної кількості (1457));

-      соціальний захист (261 звернення, або 18 % від загальної кількості (1457));

-      комунального господарства (58 звернень, або 4% від загальної кількості звернень (1457)).   

 

Питання праці та заробітної плати стосувались працевлаштування.

Питання соціального захисту населення стосувались своєчасної виплати державних соціальних допомог та прохання збільшити їх розмір.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств, приватизації земельних ділянок.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення.

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 166, безробітних – 94, селян  - 64.   

 

За результатами розгляду звернень громадян: 519 звернень  (35 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та Куяльницької сільської ради Подільського району) вирішено позитивно; 1 звернення (що становить 0,1 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та  Куяльницької сільської ради Подільського району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на 593 звернення (40 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та Куяльницької сільської ради Подільського району) надано роз’яснення, інші 373 звернення перебувають на розгляді Куяльницької сільської ради та 2 звернення на розгляді Подільської районної державної адміністрації.

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом І кварталу 2021 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 18 особистих прийомів громадян, під час яких розглянуто 19 звернень громадян (61,3%  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (31). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 12 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -10 звернень (32,2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади – 2 звернення (6,5 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації). Зважаючи на діючі карантинні обмеження, виїзні особисті прийоми громадян керівництвом районної державної адміністрації не здійснювались.

Протягом І кварталу 2021 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 3 колективних звернень. В колективних зверненнях, порушено питання виділення земельних ділянок у власність для ведення особистого селянського господарства, проведення перевірки законності дій орендатора Косівського водосховища.

 

 

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, протягом  І кварталу 2021 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

.

 

Керівник апарату Подільської

районної державної адміністрації                               Ольга МАТВЄЄВА

 

 

Людмила Болсун

(04862) 2-34-15