22.07.2020

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільській РДА за І півріччя 2020 року

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За  І півріччя 2020 року  на розгляд Подільської районної державної адміністрації та  органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 3547 звернень громадян, що на 16 % більше ніж за аналогічний період  2019 року (3058).

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від селян – 310, безробітних – 309, пенсіонерів - 287.  

 

Протягом звітного періоду районною державною адміністрацією опрацьовано 46 звернень, що на 25% менше у порівнянні з показниками І півріччя 2020 року (61).

На 17 % збільшилась кількість звернень громадян до Куяльницької сільської ради: з 2997 за І півріччя 2019 року до 3051 за І півріччя 2020 року.

Подільською районною радою  звіт про роботу зі зверненнями громадян не надано.

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації   заявники порушили 47 питань, більша частина яких стосувалась:

- соціального захисту  (24 звернень, або 51% від загальної кількості порушених питань);

- аграрної політики і земельних відносин (8 звернень, або 17% від загальної кількості порушених питань);

- праці і заробітної плати (5 звернень, або 11% від загальної кількості  порушених питань).

 

Домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до Куяльницької сільської ради є:

-       аграрна політика і земельні відносини  (2755 звернень, або 79 % від загальної кількості (3501));

-      соціальний захист (429 звернення, або 12% від загальної кількості (3501));

-      комунальне господарство (61звернення, або 2% від загальної кількості).   

 

Значна частина звернень з питань з питань соціального захисту стосувалась призначення та виплати житлових субсидій, пільг, надання матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення.

 

За результатами розгляду звернень громадян: 1712 звернень  (48,3 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно;8 звернень (що становить 0,2 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; 3 звернення (0,1 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району), згідно ст.8 Закону України «Про звернення громадян», визнано такими, які не підлягають розгляду та вирішенню; на 1478 звернень (42 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) надано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді Куяльницької сільської ради (за інформацією Куяльницької сільської ради  - строки розгляду не порушено).

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом І півріччя 2020 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 22 особистих та  виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 31 звернення громадян (67 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (46). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 15 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -12 звернення (26 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади – 3 звернення (7 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

За  І півріччя 2020 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 1 колективне звернення, в якому порушено питання ремонту дороги за маршрутом Перешори-Мардарівка.

 

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

 

Голова Подільської

районної

державної адміністрації                                       Світлана НАЗАРЕНКО

 

 

 

Людмила Болсун

(04862) 2-34-15