14.04.2020

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Подільській РДА за І квартал 2020 року

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

ЗаІ квартал 2020 рокуна розгляд Подільської районної державної адміністрації та  органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло2069звернень громадян, що на 55%більшеніж за аналогічний період 2019 року (1339).

 

Протягом звітного періоду районною державною адміністрацією опрацьовано 30 звернень, що на 17% менше у порівнянні з показниками І кварталу 2019 року (36).

На 56 % збільшилась кількість звернень громадян до Куяльницької сільської ради: з 1303 у І кварталі 2019 року до 2039 у І кварталі 2020 року.

Подільською районною радою  звіт про роботу зі зверненнями громадян не надано.

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації   заявники порушили 31 питання, більша частина яких стосувалась:

- соціального захисту  (15 звернень, або 48% від загальної кількості порушених питань);

- аграрної політики і земельних відносин (5 звернень, або 16% від загальної кількості порушених питань);

- праці і заробітної плати (5 звернень, або 16% від загальної кількості  порушених питань).

 

Домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до Куяльницької сільської ради є:

-      аграрна політика і земельні відносини(1624 звернень, або 79 % від загальної кількості (2039));

-      соціальний захист (263 звернення, або 13% від загальної кількості (2039));

-      комунальне господарство (22 звернення, або 1% від загальної кількості). 

 

Значна частина звернень з питань з питань соціального захисту стосувалась призначення та виплати житлових субсидій, пільг, надання матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення.

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 230, селян – 141, безробітних - 166.

 

За результатами розгляду звернень громадян:739звернень  (36% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно;2звернення (що становить 0,1% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на 1010 звернень (49 %від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) надано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді Куяльницької сільської ради (за інформацією Куяльницької сільської ради  - строки розгляду не порушено).

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом І кварталу 2020 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 18особистих та  виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 20звернень громадян (67%  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (30). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 10 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -9 звернення (30 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади– 1звернення (3 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

За  І квартал 2020 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 1 колективне звернення, в якому порушено питання ремонту дороги за маршрутом Перешори-Мардарівка.

 На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягомІ кварталу 2020 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

 

В.о. керівника апарату

районної державної адміністрації                             Надія ЯЦКО