19.03.2020

Роз’яснення директора Держслужби зайнятості Ольги Макогон щодо заходів по запобіганню поширення коронавірусу

Шановні клієнти та колеги! Хочу надати додаткові роз‘яснення щодо тимчасового порядку роботи центрів зайнятості та їх філій.

Ми працюємо, але  з 18 березня 2020 року обслуговуємо клієнтів без особистого контакту.

Лише клієнт вирішує, коли прийти до ДСЗ для реєстрації безробітним у випадку настання страхового випадку - безробіття. Тому, якщо є занепокоєння щодо безпеки здоров‘ю, до ДСЗ можна звернутися після припинення карантину або надзвичайної ситуації.

Якщо клієнт прийняв рішення звернутися до ДСЗ саме у період запровадження карантину, то, перш за все, можна звертатися до нас із заявами про надання статусу безробітного через скриньки для комунікації, засобами електронного зв‘язку - на адреси електронної пошти відповідного центру зайнятості.

На нашому офіційному сайті DCZ.GOV.UA розміщені адреси електронної пошти та телефони гарячої лінії кожного обласного центру зайнятості.

Звертаю увагу, що не потрібно направляти такі заяви на електронну пошту Державного центру зайнятості, оскільки це ускладнює адміністрування намірів безробітних бути зареєстрованими.

Окрім цього, біля входу до кожного центру зайнятості розміщена інформація про засоби телефонного та електронного зв‘язку саме з цим центром зайнятості.
Клієнти можуть самостійно заповнити заяви відповідно до зразків, які розміщені у зручному для доступі місці у центрі зайнятості, якщо є географічна доступність до центру зайнятості. Місця самообслуговування облаштовані усім необхідним. Але таке самообслуговування здійснюється без особистого консультування спеціаліста ДСЗ.

Зареєстровані безробітні продовжують отримувати консультації та обслуговування спеціалістами центру зайнятості за телефоном чи через електронну пошту.

Приходити на особистий прийом та відмічати відвідування не потрібно. За пропуск дати відвідування, що булла призначена до запровадження періоду карантину чи надзвичайної ситуації, жодних санкцій застосовуватися не буде. Особистий прийом буде відновлено після завершення запровадженого періоду карантину.

Прошу кожного клієнта перевірити та актуалізувати свої контактні дані для того, щоб була можливість бути на постійному зв'язку, особливо номери мобільних телефонів.