13.04.2016

Про підсумки роботи із зверненнями громадян в Котовській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Котовського району за І квартал 2016 року, у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року

Протягом січня-березня  2016 року Котовською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування Котовського району отримано 860 звернень громадян,  що на 6 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (811 звернень). Під час особистих прийомів  надійшло 778 звернень, що становить 90 % від загальної кількості звернень.

Кількість порушених заявниками  питань у 2016 становить - 861, або на 6,2 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Більшість заяв та пропозицій громадян, що надійшли до Котовської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування Котовського району, стосувалися соціального захисту – 272 (31,6 % від загальної кількості питань); аграрної політики і земельних відносин  – 169 (19,6 % від загальної кількості питань); питань комунального господарства – 36 (4,2 % від загальної кількості питань); транспорту і зв’язку -33  (3,8 % від загальної кількості порушених у зверненнях питань).

Значна кількість звернень з соціального захисту стосувалась порядку призначення  державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого побутового палива населенню району. На початку року Котовською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування району вжито заходи щодо упорядкування та приведення у відповідність до чинного законодавства договірних відносин з земельних питань, в зв’язку з чим протягом першого кварталу 2016 року збільшилась кількість звернень  від орендарів земельних ділянок щодо перегляду договірних відносин з користування земельними  ділянками.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 271, селян – 201, робітників – 86.

Більшість звернень громадян розглянуто сільськими радами Котовського району. До сільських рад надійшло 705 звернень.

Безпосередньо до районної державної адміністрації  надійшло 83 звернення громадян, з них 15 звернень (18 %) – поштою, 58 звернень (70 %) – ті, що надійшли на особистих прийомах, 10 звернень (12 %) – через органи влади. За звітний період повторних, дублетних, масових звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило. Згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 6 звернень переадресовано за належністю.

При Котовській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» 2-38-00.  Телефон довіри працює щоденно. Відповідно до доручення голови райдержадміністрації від 02.02.2012 року № Д/01-А-12 створено «гарячу телефонну лінію». В місцевій газеті «Котовські вісті» розміщено інформацію про роботу «телефону довіри» та «гарячої телефонної лінії». Управлінням соціального захисту населення створена «гаряча телефонна лінія» (4-02-21), яка працює протягом робочого часу. Згідно графіку проведення «прямих телефонних ліній», протягом звітного періоду  надано консультації 12 громадянам району. Інформація про роботу «телефону довіри»  та «гарячої телефонної лінії» розміщена в місцевій газеті на офіційному сайті районної державної адміністрації.

При Котовській районній державній адміністрації діє постійна діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.05.2008 року № 225/08. За І  квартал  2016 р. проведено 3 засідання комісії.

На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом І кварталу 2016  року проводилися дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації та виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на офіційному веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району, в районній газеті «Котовські вісті», розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.