11.07.2018

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району протягом І півріччя 2018 року

 За І півріччя 2018 року Подільською районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування Подільського району отримано 1866 звернень громадян, що на 20,8% більше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (1544).

Переважну кількість звернень громадян розглянуто Куяльницькою сільською радою Подільського району -  1716 звернень (92 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом 2017 року (1259) збільшилась на 36%.

Подільською районною державною адміністрацією прийнято 89 звернення (4,8 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з показниками  І півріччя 2018 року (154) зменшилась на 42%.

Подільською районною радою протягом І півріччя 2018 року розглянуто 61 звернення (3,3% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (131) зменшилась на 46,6%.

 

         В своїх зверненнях до керівництва Подільської районної державної адміністрації, Подільської районної ради, сільських рад району громадяни потребували вирішення 1866 питань.

        Більшість заяв, пропозицій та скарг громадян стосувались вирішення питань аграрної політики і земельних відносин – 883 (47,3% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району); соціального захисту – 280 (15% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) , комунального господарства – 67 звернень (3,6 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) .

        Питання аграрної політики і земельних відносин  стосуються підвищення ставки орендної плати за користування земельними ділянками,  виділення земельних ділянок. Районною державною адміністрацією вжито заходи щодо підвищення орендної плати за договорами оренди на незапитані паї з 4,5% до 8% від нормативно-грошової оцінки землі. Проведено інвентаризацію земельних ділянок, які обліковуються як землі сільськогосподарського призначення державної власності.

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання отримання різних видів соціальних допомог. З метою поліпшення стану справ, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє гаряча телефонна лінії (№ телефону 4-02-21).

         Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг району. Протягом 2018 року заплановано здійснити ремонт окремих ділянок доріг району.

 

          За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 369, селян – 216. 

За результатами розгляду звернень громадян, 1100 звернень  (59% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; 13 звернень (що становить 0,7% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на інші звернення надано роз’яснення. Всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

 

          Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом І півріччя 2018 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 24 особистих та 25 особистих виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 58 звернень громадян (65,2 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (89)). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 31 письмове звернення громадян, в тому числі: через органи влади вищого рівня, інших установ – 13 звернень (14,6 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); поштою – 18 звернень  (20,2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

 

 У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року  кількість колективних  звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації збільшилась на 6 звернень (5 кол.звернень  за І півріччя 2017 року). Протягом звітного періоду повторних звернень не надходило.

 

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

 

 

 

Начальник відділу діловодства та

роботи зі зверненнями громадян апарату

Подільської районної

державної адміністрації                                                                     Л.Г.Болсун