19.10.2016

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району за 9 місяців 2016 року, у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року

Протягом січня-вересня  2016 року Подільською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування Подільського району отримано  2165 звернень громадян,  що на 8,8 % менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (2375 звернень). Під час особистих прийомів  надійшло 1901 звернень, що становить 88 % від загальної кількості звернень.

Кількість порушених заявниками  питань за 9 місяців  2016 року становить - 2172, або на 8,5 % менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Більшість заяв та пропозицій громадян, що надійшли до Подільської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування Подільського району, стосувалися соціального захисту – 643 (29,6 % від загальної кількості питань); аграрної політики і земельних відносин  – 558 (25,6 % від загальної кількості питань); питань комунального господарства – 81 (3,7 % від загальної кількості питань); транспорту і зв’язку - 77  (3,5 % від загальної кількості порушених у зверненнях питань).

Значна кількість звернень з соціального захисту стосувалась порядку призначення  державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого побутового палива населенню району.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 637 та селян – 342.

Більшість звернень громадян розглянуто сільськими радами Подільського району. До сільських рад надійшло 1755 звернень. Безпосередньо до районної державної адміністрації  надійшло 239 звернень громадян, з них 33 звернення (14 %) – поштою, 185 звернень (77 %) – ті, що надійшли на особистих прийомах, 21 звернення (8,8 %) – через органи влади. За звітний період повторних, дублетних, масових звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило. Згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 8 звернень переадресовано за належністю.

При Подільській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» 2-38-00.  Телефон довіри працює щоденно. Відповідно до доручення голови райдержадміністрації від 02.02.2012 року № Д/01-А-12 створено «гарячу телефонну лінію». В місцевій газеті «Котовські вісті» розміщено інформацію про роботу «телефону довіри» та «гарячої телефонної лінії». Управлінням соціального захисту населення створена «гаряча телефонна лінія» (4-02-21), яка працює протягом робочого часу. Згідно графіку проведення «прямих телефонних ліній»   надано консультації 35 громадянам району. Інформація про роботу «телефону довіри»  та «гарячої телефонної лінії» розміщена в місцевій газеті та на офіційному сайті районної державної адміністрації.

При Подільській районній державній адміністрації діє постійна діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.05.2008 року № 225/08. За 9 місяців  2016 року проведено 9 засідань комісії.

На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця  проводилися дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації та виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на офіційному веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району, в районній газеті «Котовські вісті», розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян. комітетів