02.07.2015

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в Котовській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Котовського району у І півріччі 2015 р.

Протягом січня-червня 2015 року Котовською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування Котовського району отримано 1414 звернень громадян,  що на 1,7 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (1390 звернень). При цьому 94 %  звернень отримано під час особистих прийомів громадян.

Кількість порушених заявниками  питань у І півріччі 2015 р. становить - 1414, або на 19 питань більше у порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (1395). Більшість заяв, пропозицій та скарг громадян, що надійшли до Котовської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Котовського району, стосувались соціального захисту -  415 (29,3 % від загальної кількості питань, порушених у зверненнях громадян; аграрної політики і земельних відносин  - 345 (24,4 % від загальної кількості питань); праці і заробітної плати  - 60 (4,2% від загальної кількості питань). Слід зазначити, що на території району проводилися  обговорення питання добровільного об’єднання територіальних громад, в зв’язку з чим збільшилась  кількість звернень ( пропозицій) громадян з питань діяльності  органів місцевого самоврядування ( з 25 до 34) та діяльності місцевих органів виконавчої влади (з 4 до 8 ). Значна кількість звернень з соціального захисту стосувалась роз’яснення  умов та порядку  отримання, призначення державної  соціальної допомоги.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 472 та селян – 245.

Питома вага звернень громадян розглянута сільськими радами Котовського району, а саме: 1189 звернень. Безпосередньо до районної державної адміністрації  надійшло 140 звернень громадян, з них 14 звернень (10%) – письмові, 120 звернень (85,7%) – ті, що надійшли на особистих прийомах, 4 звернення (2,9%) – через органи влади, 2 звернення ( 1,4%) - від інших установ, організацій. За звітний період повторних, дублетних, масових звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило. Згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 2 звернення переадресовано за належністю.  За І півріччя 2015 року, за результатами розгляду звернень громадян в Котовській районній державній адміністрації, вирішено позитивно 56 звернень (40 % від загальної кількості звернень), надано роз’яснення на 81 звернення (57 % від загальної кількості звернень). 

При Котовській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» 2-38-00.  Телефон довіри працює щоденно. Відповідно до доручення голови райдержадміністрації від 02.02.2012 року № Д/01-А-12 створено «гарячу телефонну лінію». В місцевій газеті «Котовські вісті» розміщено інформацію про роботу «телефону довіри» та «гарячої телефонної лінії». Управлінням соціального захисту населення створена «гаряча телефонна лінія» (4-02-21), яка працює протягом робочого часу. Згідно графіку проведення «прямих телефонних ліній», протягом звітного періоду  надано консультації 22 громадянам району. Інформація про роботу «телефону довіри»  та «гарячої телефонної лінії» розміщена в місцевій газеті «Котовські вісті».

При Котовській районній державній адміністрації діє постійна діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.05.2008 року № 225/08. За І  півріччя  2015 р. проведено шість засідань комісії.

На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом І півріччя 2015 року проводилися дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації та виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району, в районній газеті «Котовські вісті», розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.