11.04.2019

Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району протягом I кварталу 2019 року

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За I квартал 2019 рік Подільською районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування Подільського району отримано 1339 звернень громадян, що на 69.1 % більше у порівнянні з 2018 роком (792).

Переважну кількість звернень громадян розглянуто Куяльницькою сільською радою Подільського району -  1303 звернення (97,3 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з I кварталом 2019 року (721) збільшилась на 80,7 %.

Подільською районною державною адміністрацією прийнято 36 звернень (2,7 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з показниками  2018 року (42) зменшилась на 14,3 %.

Подільська районна рада не надала статистичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за I квартал 2019 року.

В своїх зверненнях до керівництва Подільської районної державної адміністрації, Куяльницької сільської ради Подільського району громадяни потребували вирішення 1339 питань.

Більшість заяв, пропозицій та скарг громадян стосувались вирішення питань аграрної політики і земельних відносин – 708; соціального захисту – 415, комунального господарства – 65 звернень.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосуються індивідуального землекористування і присадибного господарства, приватизації земельних ділянок, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання отримання різних видів соціальних допомог. З метою поліпшення стану справ, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації  діє гаряча телефонна лінія (№ телефону 4-02-21).  

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг , водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення  на території сільської ради.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 315, селян – 190, робітників - 144 .   

За результатами розгляду звернень громадян: 853 звернення  (63.7% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; 5 звернень (що становить 0,4% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на інші звернення надано роз’яснення. Всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом I кварталу 2019 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 14 особистих та 14 особистих виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 31 звернення громадян (86,1 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (36). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 5 письмових звернень громадян, в тому числі: через органи влади вищого рівня – 4 звернення (11,1 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); від інших організацій - 1  звернення (2,8 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

Протягом I кварталу 2019 року  на адресу Подільської районної державної адміністрації  колективних та повторних звернень не надходило.

При Подільській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено 2 засідання комісії.

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом  I кварталу 2019 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну юридичну допомогу» в райдержадміністрації кожного вівторка та п’ятниці  здійснюється прийом громадян фахівцями юридичного сектору апарату райдержадміністрації з метою надання первинної безоплатної юридичної допомоги.