11.10.2017

Аналітична довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району за 9 місяців 2017 року у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року

В Подільській районній державній адміністрації робота зі зверненнями громадян організована на підставі Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».  Увага до заявника – це увага до конкретної людини, її потреб та запитів. Саме забезпечення життєвих інтересів громадян являється метою практичної роботи, яка здійснюється адміністрацією при розгляді звернень.

Протягом січня-вересня 2017 року Подільською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування Подільського району розглянуто 2170 звернень громадян, що на 0,2 % більше ніж за аналогічний період минулого року ( 2165 звернення) . Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району -  1747 звернень ( або 80,5 % від загальної кількості звернень (2170)), 178 звернень  громадян (або 8,2 % від загальної кількості звернень (2170)) розглянуто Подільською районною радою та 245 звернень (або 11,3 % від загальної кількості звернень (2170))  розглянуто Подільською районною державною адміністрацією.

Серед сільських рад району найбільше звернень розглянуто Борщівською сільською радою (256 звернень), Куяльницькою сільською радою (186 звернень), Косівською сільською радою (163 звернення).

Протягом звітного періоду керівництвом районної державної адміністрації проведено 71 особистий та 73 особистих виїзних прийомів громадян, під час яких прийнято 191  звернення громадян, що становить 78%  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (245). За 9 місяців 2017 року на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 54 письмових звернень громадян, в тому числі: через органи влади вищого рівня – 10 звернень (або 4 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); поштою – 44 звернення  (або  18 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року  кількість колективних  звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації зменшилась на 2 звернення (8 кол.звернень  за 9 місяців  2017 року). Протягом звітного періоду повторні  звернення на адресу Подільської районної державної адміністрації не надходили, надійшло 1 дублетне звернення.

За результатами розгляду звернень громадян, 1231 звернення  (або 57% від загальної кількості звернень розглянутих Подільською райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району (2164)) вирішено позитивно; 23 звернення (що становить 1,1% від загальної кількості звернень розглянутих Подільською райдержадміністрацією та органами місцевого самоврядування району ) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на інші звернення надано роз’яснення. Всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

В своїх зверненнях до керівництва Подільської районної державної адміністрації, Подільської районної ради, сільських рад району громадяни потребували вирішення 2171 питання. Більшість заяв, пропозицій та скарг громадян стосувались вирішення питань соціального захисту – 595 звернень (27,4 % від загальної кількості питань), аграрної політики і земельних відносин – 549 звернень ( 25,3 % від загальної кількості питань), комунального господарства – 125 звернень (5,8 % від загальної кількості питань).

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання отримання різних видів соціальних допомог, субсидій на відшкодування витрат на житлово-комунальні послуги.  З метою поліпшення стану справ, в управлінні соціального захисту населення  діє  гаряча телефонна лінія (№ телефону 4-02-21). Питання аграрної політики і земельних відносин  стосуються договірних відносин, розрахунків за оренду земельних ділянок, переоформлення права власності на земельні ділянки. Проблемним питанням комунального господарства є стан водопостачання та ремонт доріг району. Протягом року відділом житлово-комунального господарства та будівництва районної державної адміністрації здійснювались певні заходи із вирішення зазначених питань.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 587, безробітних громадян  – 326, селян - 274.

Згідно графіку проведення «прямих телефонних гарячих ліній» протягом  9 місяців 2017 року надано консультації  33 заявникам. З початку року на «гарячу телефонну лінію» районної державної адміністрації надійшло 3 звернення, всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

При Подільській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено 9 засідань комісії.

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом   2017 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації та виконавчим комітетам сільських рад щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району, на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну юридичну допомогу» в райдержадміністрації кожного вівторка та п’ятниці  здійснюється прийом громадян фахівцями юридичного сектору апарату райдержадміністрації з метою надання первинної безоплатної юридичної допомоги.

 

Начальник відділу діловодства та

роботи зі зверненнями громадян

апарату райдержадміністрації                                                        Л.Г.Болсун