02.07.2016

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА Про підсумки роботи зі зверненнями громадян в Котовській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Котовського району протягом І півріччя 2016 року та забезпечення виконання вимог Указу Президента України

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Котовської районної державної адміністрації.

           З початку року Котовською районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування Котовського району отримано  1553 звернення громадян. Переважну кількість звернень громадян розглянуто сільськими радами району -  1253 звернення ( або 81 % від загальної кількості звернень), 176 звернень громадян (або 11 % від загальної кількості звернень) розглянуто Котовською районною державною адміністрацією та 124 звернення (або 8 % від загальної кількості звернень)  розглянуто Котовською районною радою.

          За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 400, безробітних – 231  та селян - 224.

 

           В своїх зверненнях до керівництва Котовської районної державної адміністрації, Котовської районної ради, сільських рад району громадяни потребували вирішення 1555 питань. Переважна кількість заяв, пропозицій та скарг громадян стосувались вирішення питань соціального захисту – 473 звернення ( що становить 30 % від загальної кількості питань); аграрної політики і земельних відносин – 322 звернення ( що становить 21 % від загальної кількості питань); комунального господарства – 58 звернень ( що становить 4 % від загальної кількості питань).

 

          Аналіз питань, з якими звертаються громадяни до керівництва районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування району визначає найважливіші проблемні питання, які потребують уваги органів влади району та всієї країни. Питання соціального захисту стосувались надання матеріальної допомоги, роз’яснення порядку призначення та виплати державних соціальних допомог, субсидій. Питання аграрної політики і земельних відносин  стосуються виділення земельних ділянок, договірних відносин, розрахунків за оренду земельних ділянок. Проблемним питанням комунального господарства є стан доріг району.

 

      Розглянемо динаміку розгляду звернень громадян Котовською  районною державною адміністрацією за І півріччя 2016 року у порівнянні з аналогічним періодом останніх трьох років:

 

Вид звернення

Кількість звернень за І півріччя

2016 р.

2015 р.

2014 р.

2013 р.

 

Особистий прийом громадян

138

120

106

227

письмові звернення

38

20

18

34

Разом

176

140

124

261

 

 

 

Отже,  провідною формою спілкування є  особистий прийом громадян.

 Протягом звітного періоду керівництвом районної державної адміністрації проведено 33 особистих та 38 виїзних прийомів громадян, під час яких прийнято 138  громадян, що становить 78%  від загальної кількості звернень громадян на адресу Котовської районної державної адміністрації (176).

 За звітний період на розгляд Котовської районної державної адміністрації надійшло 38 письмових звернень громадян, в тому числі: через органи влади вищого рівня – 14 звернень (або 8 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Котовської райдержадміністрації); поштою – 24 звернення  (або  14 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Котовської райдержадміністрації).

 

 

У порівнянні з аналогічним періодом 2015 року  кількість колективних  звернень на адресу Котовської районної державної адміністрації збільшилась на 6 звернень (9 колективних звернень 2016 року проти 3 колективних звернень 2015 року). Більшість колективних звернень стосуються збереження мережі шкільних закладів району. Реалії сьогодення потребують раціонального використання бюджетних коштів, зважаючи на що проводяться заходи з реорганізації  та оптимізації мережі шкільних та позашкільних закладів освіти.

За результатами розгляду звернень громадян, 26 звернень  (або 15 % від загальної кількості звернень розглянутих Котовською райдержадміністрацією) вирішено позитивно; 6 звернень (що становить 3% від загальної кількості звернень розглянутих Котовською райдержадміністрацією) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на інші звернення надано роз’яснення. Всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

 Юридичним сектором апарату районної державної адміністрації надаються  безкоштовні юридичні консультації громадянам району.

Згідно графіку проведення «прямих телефонних гарячих ліній» протягом півріччя  2016 року надано консультації 24 громадянам району.

         При Котовській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно  розпорядження голови райдержадміністрації від 06.03.2008 року №115/08, склад якої оновлено згідно розпорядження голови районної державної адміністрації від 18.07.2014 року №372/14. За звітний період проведено 6 засідань комісії.

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом   2016 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації та виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району, в районній газеті «Котовські вісті» розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

 

Начальник відділу діловодства та

контролю апарату райдержадміністрації                                    Л.Г.Болсун