13.04.2018

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА до статистичного звіту про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району протягом І кварталу 2018 року

Відділ роботи із

зверненнями громадян та

доступу до публічної

інформації Одеської

обласної державної

адміністрації

 

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

до статистичного звіту про підсумки роботи зі зверненнями громадян

в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району протягом І кварталу 2018 року

 

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За І квартал 2018 року Подільською районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування Подільського району отримано 792 звернення громадян, що на 8% менше у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (865).

Переважну кількість звернень громадян розглянуто Куяльницькою сільською радою Подільського району -  721 звернення (91 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з відповідним періодом 2017 року (713) збільшилась на 1,1%.

Подільською районною державною адміністрацією прийнято 42 звернення (5,3 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з показниками  І кварталу 2017 року (86) зменшилась на 51%.

Подільською районною радою протягом І кварталу 2018 року розглянуто 29 звернень (3,6% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року (66) зменшилась на 56%.

 

В своїх зверненнях до керівництва Подільської районної державної адміністрації, Подільської районної ради, сільських рад району громадяни потребували вирішення 792 питань.

Більшість заяв, пропозицій та скарг громадян стосувались вирішення питань аграрної політики і земельних відносин – 454; соціального захисту – 144, комунального господарства – 38 звернень.

Питання аграрної політики і земельних відносин  стосуються підвищення ставки орендної плати за користування земельними ділянками,  виділення земельних ділянок. Районною державною адміністрацією вжито заходи щодо підвищення орендної плати за договорами оренди на незапитані паї з 4,5% до 8% від нормативно-грошової оцінки землі. Проведено інвентаризацію земельних ділянок, які обліковуються як землі сільськогосподарського призначення державної власності.

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання отримання різних видів соціальних допомог. З метою поліпшення стану справ, в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє гаряча телефонна лінії (№ телефону 4-02-21).

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг району. Протягом 2018 року заплановано здійснити ремонт окремих ділянок доріг району.

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 132, безробітних  – 70.   

За результатами розгляду звернень громадян, 250 звернень  (32% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; 5 звернень (що становить 0,6% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на інші звернення надано роз’яснення. Всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом І кварталу 2018 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 12 особистих та 14 особистих виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 32 звернення громадян (76,2 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (42)). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 10 письмових звернень громадян, в тому числі: через органи влади вищого рівня – 4 звернення (9,5 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); поштою – 6 звернення  (14,3 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

 

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року  кількість колективних  звернень на адресу Подільської районної державної адміністрації зменшилась на 1 звернення (3 кол.звернення  за І квартал 2017 року). Протягом звітного періоду повторних звернень не надходило.

При Подільській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено 3 засідання комісії.

За І квартал 2018 року за телефоном «гарячої лінії» районної державної адміністрації надійшло 1 звернення, яке відпрацьовано без порушення терміну виконання.

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом  І кварталу 2018 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну юридичну допомогу» в райдержадміністрації кожного вівторка та п’ятниці  здійснюється прийом громадян фахівцями юридичного сектору апарату райдержадміністрації з метою надання первинної безоплатної юридичної допомоги.

 

Голова Подільської районної

державної адміністрації                                                                          Р.І.Пітак