25.07.2017

Аналітична довідка до статистичного звіту про підсумки роботи із зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району за І півріччя 2017 року, у порівнянні з аналогічним періодом 2016

Протягом січня-червня  2017 року Подільською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування Подільського району розглянуто 1544 звернень громадян,  що на 9 звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року (1553 звернень). Під час особистих прийомів  надійшло 1368 звернень, що становить 88,6 % від загальної кількості звернень.

Кількість порушених заявниками  питань за І півріччя 2017 року становить 1544, або на 11 питань менше  у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року. Більшість заяв та пропозицій громадян, що надійшли до Подільської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Подільського району, стосувалися соціального захисту – 448 (29 % від загальної кількості питань);  аграрної політики і земельних відносин  – 420 (27,2 % від загальної кількості питань);  питань комунального господарства – 94 (6,1 % від загальної кількості питань);   забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (реєстрація громадян за місцем їх проживання, паспортизація) – 71 (4,6 % від загальної кількості питань).

Значна кількість звернень з аграрної політики і земельних відносин  стосувалися виділення  земельних ділянок, договірних відносин, розрахунків за оренду земельних ділянок. Питання соціального захисту стосувалась порядку призначення  державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого побутового палива населенню району.  Проблемним питанням комунального господарства є стан доріг району.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 421, безробітних громадян - 290 та селян – 187.

Більшість звернень громадян розглянуто сільськими радами Подільського району. До сільських рад надійшло 1259 звернень, що становить 81,54 % від загальної кількості звернень.

Безпосередньо до районної державної адміністрації  надійшло 154 звернення громадян, з них 22 звернень (14,3 %) – поштою, 124 звернень ( 80,5 %) – ті, що надійшли на особистих прийомах, 8 звернень (5,2 %) – через органи влади. За звітний період повторних, дублетних, масових звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило. Згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 6 звернень переадресовано за належністю. Протягом січня-червня 2017 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 5 колективних звернень (9 колективних звернень за аналогічний період 2016 року). Всі звернення розглянуто без порушення терміну виконання.

При Подільській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» 2-38-00.  Телефон довіри працює щоденно. Відповідно до доручення голови районної державної адміністрації від 02.02.2012 року № Д/01-А-12 створено «гарячу телефонну лінію». Протягом звітного періоду на «гарячу телефонну лінію» районної державної адміністрації надійшло 3 звернення громадян, всі звернення розглянуто без порушення терміну виконання. На офіційному сайті Подільської районної державної адміністрації розміщено інформацію про роботу «телефону довіри» та «гарячої телефонної лінії». Управлінням соціального захисту населення створена «гаряча телефонна лінія» (4-02-21), яка працює протягом робочого часу. Згідно графіку проведення «прямих телефонних ліній»   надано консультації 21 громадянам району.

При Подільській районній державній адміністрації діє постійна діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови районної державної адміністрації від 06.05.2008 року № 225/08. Протягом січня-червня 2017 року проведено  7  засідань комісії.

На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця  проводилися дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам районної державної адміністрації та виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах районної державної адміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.