16.01.2020

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА про підсумки роботи зі зверненнями громадян в РДА та органах самоврядування протягом 2019 року

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За  2019 рік  на розгляд Подільської районної державної адміністрації та  органів місцевого самоврядування Подільського району надійшло 6798 звернень громадян, що на 83 % більше ніж у  2018 році (3707).

 

Протягом року районною державною адміністрацією опрацьовано 121 звернення, що на 29% менше у порівнянні з показниками 2018 року (170).

На 95 % збільшилась кількість звернень громадян до Куяльницької сільської ради: з 3418 у 2018 році до 6677 у 2019 році.

Подільською районною радою  звіт про роботу зі зверненнями громадян не надано.

 

Звертаючись до Подільської районної державної адміністрації  найбільше заявників турбували питання:

- соціального захисту  (35 звернень, або 29% від загальної кількості (121));

- аграрної політики і земельних відносин (25 звернень, або 21% від загальної кількості (121));

- комунального господарства (11 звернень, або 9% від загальної кількості (121)).

 

Домінуючими проблемними питаннями, з якими звертались громадяни до Куяльницької сільської ради є:

-       аграрна політика і земельні відносини  (4585 звернень, або 69 % від загальної кількості (6677));

-      соціальний захист (1053 звернення, або 16% від загальної кількості (6677));

-      комунальне господарство (265 звернень, або 4% від загальної кількості)).   

 

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання призначення та виплати житлових субсидій, пільг, надання матеріальної допомоги.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосувались  індивідуального землекористування, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг, водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення.

 

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 1246, селян – 1336, безробітних - 886 .   

 

За результатами розгляду звернень громадян: 4316 звернень  (63 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; 6 звернень (що становить 0,1 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на 1872 звернення (28 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) надано роз’яснення, інші звернення перебувають на розгляді Куяльницької сільської ради (за інформацією Куяльницької сільської ради  - строки розгляду не порушено).

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом 2019 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 49 особистих та 48 виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 104 звернення громадян (86 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (121). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 17 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -8 звернення (6,6 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади – 7 звернень (5,8 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); від інших організацій - 1  звернення (0,8 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); через уповноважену особу -1 звернення (0,8 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

Протягом року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 3 колективних звернення, які стосувались вирішення питань роботи громадського транспорту, встановлення додаткових автобусних зупинок.

При Подільській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено 7 засідань комісії.

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом  2019 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну юридичну допомогу» в райдержадміністрації кожного вівторка та п’ятниці  здійснюється прийом громадян фахівцями юридичного сектору апарату райдержадміністрації з метою надання первинної безоплатної юридичної допомоги.