09.10.2019

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА до статистичного звіту про підсумки роботи зі зверненнями громадян в районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району протягом 9 місяців 2019 року

Реалізація конституційних прав громадян на звернення залишається одним з найбільш пріоритетних напрямків роботи Подільської районної державної адміністрації.

За 9 місяців 2019 року Подільською районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування Подільського району отримано 4522 звернень громадян, що на 79.9 % більше у порівнянні з 2018 роком (2513).

Переважну кількість звернень громадян розглянуто Куяльницькою сільською радою Подільського району -  4438 звернень (98,1% від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року (2288) збільшилась на 94,0 %.

 

Подільською районною державною адміністрацією прийнято 84 звернення (1,8 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району). Кількість звернень у порівнянні з показниками  2018 року (129) зменшилась на 34,9 %.

 

Подільська районна рада не надала статистичний звіт про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року.

 В своїх зверненнях до керівництва Подільської районної державної адміністрації, Куяльницької сільської ради Подільського району громадяни потребували вирішення 4522 питань.

Більшість заяв, пропозицій та скарг громадян стосувались вирішення питань аграрної політики і земельних відносин – 2821; соціального захисту – 856, комунального господарства – 211 звернень.

Питання аграрної політики і земельних відносин стосуються індивідуального землекористування і присадибного господарства, приватизації земельних ділянок, розрахунків за здані в оренду паї, діяльність окремих сільгосппідприємств.

Зростання кількості звернень з питань соціального захисту населення обумовлено змінами у законодавчих актах, що регулюють питання отримання різних видів соціальних допомог. З метою поліпшення стану справ, в управлінні соціального захисту населення районної державної адміністрації  діє гаряча телефонна лінія                    (№ телефону 4-02-21).  

Проблемним питанням комунального господарства є незадовільний стан доріг , водопостачання та водовідведення, підключення вуличного освітлення  на території сільської ради.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 891, селян – 752, робітників - 395

 

 

За результатами розгляду звернень громадян: 3006 звернень  (66,4 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) вирішено позитивно; 7 звернень (що становить 0,1 % від загальної кількості звернень на адресу райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району) згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» переадресовано на розгляд за належністю; на інші звернення надано роз’яснення. Всі звернення відпрацьовано без порушення терміну виконання.

 

Розглянемо стан роботи зі зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації. Протягом 9 місяців 2019 року керівництвом районної державної адміністрації проведено 30 особистих та 31 виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 74 звернення громадян (88,1 %  від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської районної державної адміністрації (84). За звітний період на розгляд Подільської районної державної адміністрації надійшло 10 письмових звернень громадян, в тому числі: від громадян поштою -2 звернення (2,4 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації ); через органи влади вищого рівня – 8 звернень (9,5 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); від інших організацій - 1  звернення (1,2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації); через уповноважену особу -1 звернення (1,2 % від загальної кількості звернень громадян на адресу Подільської райдержадміністрації).

 Протягом 9 місяців  2019 року  на адресу Подільської районної державної адміністрації  надійшло 2 колективних звернення.

При Подільській районній державній адміністрації працює постійно діюча комісія з питань розгляду звернень громадян. За звітний період проведено 4 засідання комісії.

На виконання п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця протягом  9 місяців 2019 року проводились дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень наданих структурним підрозділам райдержадміністрації щодо  розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.

Відповідно до Закону України «Про безоплатну юридичну допомогу» в райдержадміністрації кожного вівторка та п’ятниці  здійснюється прийом громадян фахівцями юридичного сектору апарату райдержадміністрації з метою надання первинної безоплатної юридичної допомоги.