11.01.2017

Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян в Подільській районній державній адміністрації та органах місцевого самоврядування Подільського району за 2016 рік у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року

Протягом січня-грудня  2016 року Подільською районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування Подільського району отримано  3054 звернень громадян,  що на 4,7 % менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (3204 звернень). Під час особистих прийомів  надійшло 2743 звернень, що становить 90 % від загальної кількості звернень.

Кількість порушених заявниками  питань за  2016 рік становить - 3063, або на 5,4 % менше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року. Більшість заяв та пропозицій громадян, що надійшли до Подільської райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування Подільського району, стосувалися соціального захисту – 839 (27 % від загальної кількості питань); аграрної політики і земельних відносин  – 787 (25,7 % від загальної кількості питань); питань комунального господарства – 128 (4 % від загальної кількості питань).

Значна кількість звернень з соціального захисту стосувалась порядку призначення  державної соціальної допомоги сім’ям з дітьми та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та придбання твердого побутового палива населенню району.  Питання аграрної політики і земельних відносин  стосувалися виділення  земельних ділянок, договірних відносин, розрахунків за оренду земельних ділянок. Проблемним питанням комунального господарства є стан доріг району.

За соціальним станом авторів більшість звернень надійшло від пенсіонерів – 851 та селян – 442.

Більшість звернень громадян розглянуто сільськими радами Подільського району. До сільських рад надійшло 2504 звернень, що становить 82 % від загальної кількості звернень.

Безпосередньо до районної державної адміністрації  надійшло 310 звернення громадян, з них 42 звернення (13,6 %) – поштою, 245 звернень (79 %) – ті, що надійшли на особистих прийомах, 23 звернення (7,4 %) – через органи влади. За звітний період повторних, дублетних, масових звернень на адресу районної державної адміністрації не надходило. Згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» 11 звернень переадресовано за належністю. Протягом січня-грудня 2016 року до Подільської районної державної адміністрації надійшло 11 колективних звернень (10 колективних звернень протягом 2015 року). Всі звернення розглянуто без порушення терміну виконання.

При Подільській районній державній адміністрації діє «телефон довіри» 2-38-00.  Телефон довіри працює щоденно. Відповідно до доручення голови райдержадміністрації від 02.02.2012 року № Д/01-А-12 створено «гарячу телефонну лінію». На офіційному сайті Подільської районної державної адміністрації розміщено інформацію про роботу «телефону довіри» та «гарячої телефонної лінії». Управлінням соціального захисту населення створена «гаряча телефонна лінія» (4-02-21), яка працює протягом робочого часу. Згідно графіку проведення «прямих телефонних ліній»   надано консультації 49 громадянам району. Інформація про роботу «телефону довіри»  та «гарячої телефонної лінії» розміщена  на офіційному сайті районної державної адміністрації.

При Подільській районній державній адміністрації діє постійна діюча комісія з питань розгляду звернень громадян, яка утворена згідно з розпорядженням голови райдержадміністрації від 06.05.2008 року № 225/08. За  2016 рік   проведено 12 засідань комісії.

На виконання п. 5 Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008, відповідно до плану роботи, щомісяця  проводилися дні контролю, в рамках яких здійснено перевірку стану виконання доручень, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації та виконавчим комітетам сільських рад за результатами розгляду звернень громадян.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення району на веб-сайті, інформаційних стендах райдержадміністрації та виконавчих комітетів сільських рад району розміщується інформація щодо роботи районної державної адміністрації, роз’яснення щодо прав громадян.